Jak wydłużyć czas spalania kalorii długo po zakończeniu ćwiczeń?

Dodano 14 lipca 2017

Spalanie kalorii odbywa się nie tylko podczas wysiłku fizycznego. A zatem nie tylko wtedy, kiedy jesteś na siłowni, zajęciach fitness czy kiedy biegasz w pobliskim parku. Kalorie w szybszym tempie spalają się także jeszcze jakiś czas po zakończeniu ćwiczeń. Okazuje się, że niewielkim trudem można ten czas znacznie wydłużyć.

Wydłużony metabolizm można osiągnąć poprzez stosowanie jednej z tych pięciu metod. Oczywiście możesz je stosować wszystkie jednocześnie.

1. Ćwicz z dużą intensywnością

Ćwicz z większą intensywnością. Narzuć sobie nieco szybsze tempo. Możesz nawet nieco skrócić czas wykonywania poszczególnych ćwiczeń. Jeśli nie jesteś w stanie zwiększyć swojego tempa przez cały czas trwania treningu, to postaw na mocną końcówkę. Ostatnie kilkanaście lub przynajmniej kilka minut przepracuj w znacznie szybszym tempie.

2. Podnoś ciężary

To kolejna metoda, która pozwoli Ci uzyskać wydłużenie metabolizmu, a co za tym idzie dłuższe spalanie kalorii po wysiłku. Dodatkowo podczas tego treningu budujesz mięśnie a to oznacza, że jednocześnie spalasz tłuszcz. Na ćwiczenia mięśni poświęć nawet 2 dni w tygodniu.

3. Ruszaj się

Nie tylko podczas treningu, ale przez cały dzień znajduj preteksty do tego, by się poruszać. Przez 5 minut każdej godziny pozwól swojemu sercu bić szybciej. Idź na szybki spacerek lub wejdź po schodach zamiast korzystać z windy. Możesz też podejść kilkaset metrów pieszo i zostawić samochód kawałek dalej od miejsca Twojej podróży

4. Nawadniaj się

Nawadniaj się podczas ćwiczeń jak i po zakończeniu każdego treningu. Dziennie powinniśmy wypijać 2-3 litry wody. Każde, nawet minimalne odwodnienie związane z brakiem wody powoduje zmniejszenie metabolizmu. Ale też dzięki temu zabijasz uczucie głodu i nie podjadasz pomiędzy posiłkami

5. Pilnuj diety

Kolejny bardzo ważny punkt. Zmień swoje nawyki żywieniowe i postaw na spożywaniu warzyw, owoców, białka i wyrobów pełnoziarnistych. Dostarczysz organizmowi dzięki temu dużo błonnika, co dodaje energii i zmniejsza uczucie głodu. Unikaj też cukru i przetworzonych węglowodanów. Zwłaszcza w pierwszej godzinie po treningu.

Przepisy na pyszne koktajle i smoothies

W naszym e-booku "Koktajle i Smoothies" znajdziesz aż 143 proste przepisy na każdą porę roku. Idealne dla Pań, Panów, ich dzieci – dla wszystkich!

W książce znajdziesz zestawienie warzywnych i owocowych koktajli oraz smoothies wraz z błyskawicznymi przepisami. Na nadwagę i pozbycie się zbędnych kilogramów, uzupełnienie ćwiczeń, na lepszą koncentrację, na nadciśnienie, dla diabetyków. Po prostu na śniadanie, deser lub podwieczorek. Każdy znajdzie coś dla siebie!

Postaw na zbilansowaną dietę, bogatą w witaminy i składniki odżywcze oraz fantastyczne orzeźwienie.

Cena to tylko 17 zł. Tyle co kawa i ciastko lub jeden taki koktajl kupiony na mieście :)

KUP E-BOOKA TUTAJ

 

#dieta  #fit  #metabolizm  #spalanie kalorii  #trening  

Podobał Ci się ten artykuł?

Jeśli tak, to zapisz się poniżej aby otrzymywać informacje o nowych artykułach. Twój email pozostanie tylko w nasze bazie. Nie wysyłamy spamu.

DDWLKP.pl PCH24.info PCT24.pl PMI24.info PNT24.info POB24.info PP24.info.pl PSZ24.info PZL24.info

© 2012 - 2017 Chcę być FIT & Dzień Dobry Wielkopolsko. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Logotypy Dzień Dobry Wielkopolsko, PCT24.pl, PSZ24.info, PZL24.info, PCH24.info, PMI24.info, PNT24.info, POB24.info, PP24.info.pl, Chcę być FIT są znakami powiązanymi z Portalem Dzień Dobry Wielkopolsko oraz jego wydawcą ROZWOJOWI.com, którego są własnością. Mogą być wykorzystywane w celach zgodnych z przeznaczeniem i za zgodą wydawcy. Użytkowanie portalu oznacza zgodę na jego Regulamin oraz Politykę Prywatności.