Jak przejść od marszu do ciągłego biegu?

Dodano 25 lipca 2017

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, jak polubić bieganie oraz w jaki sposób biegać, by spalać tłuszcz. Dziś czas na to, aby z marszu przejść w bieg ciągły. Poniżej znajdziesz schemat, dzięki któremu w 8 tygodni dojdziesz do tego celu.

Tydzień 1

Poniedziałek: marsz – 2 minuty; bieg – 1 minuta (7 razy) = 21 minut
Środa: marsz – 2 minuty; bieg – 2 minuty (6 razy) = 24 minuty
Piątek: marsz – 2 minuty; bieg 3 minuty (5 razy) = 25 minut

Tydzień 2

Poniedziałek: marsz – 1 minuta; bieg – 3 minuty (7 razy) = 28 minut
Środa: marsz – 1 minuta; bieg – 3 minuty (5 razy) = 25 minut
Piątek: marsz – 1 minuta; bieg 5 minut (5 razy) = 35 minut

Tydzień 3

Poniedziałek: marsz – 1 minuta; bieg – 6 minut (4 razy) = 28 minut
Środa: marsz – 1 minuta; bieg – 7 minut (4 razy) = 32 minuty
Piątek: marsz – 1 minuta; bieg 8 minut (4 razy) = 36 minut

Tydzień 4

Poniedziałek: bieg – 8 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 9 minut; marsz – 1 minuta (2 razy) = 38 minut
Środa: bieg – 9 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 9 minut; marsz – 1 minuta (2 razy) = 40 minut
Piątek: bieg – 9 minut; marsz – 1 minuta; bieg 10 minut; marsz – 1 minuta (4 razy) = 36 minut

Tydzień 5

Poniedziałek: bieg – 10 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 10 minut; marsz – 1 minuta (2 razy) = 44 minuty
Środa: bieg – 10 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 12 minut (2 razy) = 23 minuty
Piątek: bieg – 12 minut; marsz – 1 minuta; bieg 15 minut (1 raz) = 28 minut

Tydzień 6

Poniedziałek: bieg – 15 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 15 minut (1 raz) = 31 minut
Środa: bieg – 15 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 18 minut (1 raz) = 34 minuty
Piątek: bieg – 18 minut; marsz – 1 minuta; bieg 20 minut (1 raz) = 39 minut

Tydzień 7

Poniedziałek: bieg – 10 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 21 minut (1 raz) = 32 minuty
Środa: bieg – 10 minut; marsz – 1 minuta; bieg – 23 minut (1 raz) = 34 minuty
Piątek: bieg – 10 minut; marsz – 1 minuta; bieg 25 minut (1 raz) = 36 minut

Tydzień 8

Poniedziałek: bieg – 26 minut (1 raz) = 26 minut
Środa: bieg – 28 minut (1 raz) = 28 minut
Piątek: bieg – 30 minut (1 raz) = 30 minut

Przepisy na pyszne koktajle i smoothies

W naszym e-booku "Koktajle i Smoothies" znajdziesz aż 143 proste przepisy na każdą porę roku. Idealne dla Pań, Panów, ich dzieci – dla wszystkich!

W książce znajdziesz zestawienie warzywnych i owocowych koktajli oraz smoothies wraz z błyskawicznymi przepisami. Na nadwagę i pozbycie się zbędnych kilogramów, uzupełnienie ćwiczeń, na lepszą koncentrację, na nadciśnienie, dla diabetyków. Po prostu na śniadanie, deser lub podwieczorek. Każdy znajdzie coś dla siebie!

Postaw na zbilansowaną dietę, bogatą w witaminy i składniki odżywcze oraz fantastyczne orzeźwienie.

Cena to tylko 17 zł. Tyle co kawa i ciastko lub jeden taki koktajl kupiony na mieście :)

KUP E-BOOKA TUTAJ

 

#fit  #bieganie  #trening  

Podobał Ci się ten artykuł?

Jeśli tak, to zapisz się poniżej aby otrzymywać informacje o nowych artykułach. Twój email pozostanie tylko w nasze bazie. Nie wysyłamy spamu.

DDWLKP.pl PCH24.info PCT24.pl PMI24.info PNT24.info POB24.info PP24.info.pl PSZ24.info PZL24.info

© 2012 - 2017 Chcę być FIT & Dzień Dobry Wielkopolsko. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Logotypy Dzień Dobry Wielkopolsko, PCT24.pl, PSZ24.info, PZL24.info, PCH24.info, PMI24.info, PNT24.info, POB24.info, PP24.info.pl, Chcę być FIT są znakami powiązanymi z Portalem Dzień Dobry Wielkopolsko oraz jego wydawcą ROZWOJOWI.com, którego są własnością. Mogą być wykorzystywane w celach zgodnych z przeznaczeniem i za zgodą wydawcy. Użytkowanie portalu oznacza zgodę na jego Regulamin oraz Politykę Prywatności.